Reklamační podmínky


1. Odstoupení od kupní smlouvy

 

1.1. Kupující má právo dle občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě 14 dnů.

1.2. Zboží musí zákazník poslat s původním obalem. U krmiv a pochoutek lze vrátit zboží jen v neporušeném obalu.

1.3. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího

1.4. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu na adresu provozovny prodávajícího

1.5. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

1.6. Zboží kupující nesmí poslat na dobírku. Vyúčtování se provádí až po převzetí a kontrole zboží.

1.7. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. V případě, že jsme od vás přijali platbu převodem z účtu nebo platbu online kartou, bude vám částka vrácena stejným způsobem zpět na původní účet. V případě platby objednávky na dobírku vám pošleme peníze bezhotovostně na vámi určený účet. 

1.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.


 

2. Výměna zboží

 

2.1. Pro výměnu zboží je vždy nutná domluva s prodávajícím pomocí e-mailu htc@htcservis.cz

2.2. Zboží musí být prodávajícímu vráceno na adresu provozovny prodávajícího

2.3. Zboží musí být nepoužité a posláno s původním obalem do 14 dnů od převzetí.

2.4. Zboží kupující nesmí poslat na dobírku. Vyúčtování se provádí až po převzetí a kontrole zboží.

2.5. Po obdržení zboží následuje vychystání zboží na výměnu.

2.6. Při výměně zboží za stejnou hodnotu.

    2.6.1. Platba na dobírku.

     Zboží v hodnotě 0,- Kč + dopravné za 99,- Kč zaplatíte dopravci na dobírku.

    2.6.2. Platba předem na účet.

     Zboží v hodnotě 0,- Kč + dopravné za 79,- Kč zaplatíte převodem na účet HTC servis. s.r.o.

 

2.7. Při výměně za dražší produkt, účtujeme doplatek, který lze zaplatit na dobírku nebo předem převodem na účet HTC servis, s.r.o.

    2.7.1. Platba na dobírku.

     Doplatek za zboží + dopravné za 99,- Kč zaplatíte dopravci na dobírku.

    2.7.2. Platba předem na účet.

     Doplatek za zboží + dopravné za 79,- Kč zaplatíte převodem na účet HTC servis, s.r.o.

 

2.8. Při výměně zboží za levnější produkt, účtujeme poplatek, který lze zaplatit na dobírku nebo předem převodem na účet HTC servis, s.r.o.

    2.8.1. Platba na dobírku.

     Z ceny dopravného 99,- Kč odečteme přeplatek a tuto částku zaplatíte dopravci na dobírku.

    2.8.2. Platba předem na účet

     Z ceny dopravného 79,- Kč odečteme přeplatek a tuto částku zaplatíte převodem na účet HTC servis, s.r.o.

 

 

3. Reklamace zboží

 

3.1. Pro reklamaci zboží je vždy nutná domluva s prodávajícím pomocí e-mailu htc@htcservis.cz

3.2. Reklamace poničeného balíku. Pokud dopravce přiveze balík promáčknutý, potrhaný anebo je v něm díra:

    3.2.1. Sepište na místě s dopravcem protokol, který vozí dopravce s sebou.

    3.2.2. Kontaktujte prodávajícího pomocí e-mailu htc@htcservis.cz.

    3.2.3. Po domluvě balík se zbožím zašleme znovu nebo vrátíme peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od přijetí informace o poškozeném balíku, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

3.3. Reklamace v záruční době

    3.3.1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

    3.3.2. Kontaktujte prodávajícího pomocí e-mailu htc@htcservis.cz.

    3.3.3. U reklamace v záruční době nabídneme zákazníkovi výměnu zboží, opravu zboží, vrácení zboží, slevu anebo vrácení peněz.

    3.3.4. Zboží kupující nesmí poslat na dobírku. Vyúčtování se provádí až po převzetí a kontrole zboží.

    3.3.5. Zboží musí být prodávajícímu vráceno na adresu provozovny prodávajícího